Kiruna

Här för någon dag sen for jag, Åsa och Angi lite spontant till Kiruna efter jag slutade jobbet. Och jag säger bara det, fan vad kul vi hade. Vi började köra efter ett par trevliga kirunabor och det blev en galen biltur/biljakt ;P Jag undrar vilka trafikregler vi inte bröt haha. Hände en pinsam liten olycka som jag håller hemlig men som ger en ett gott skratt ;)
Men igår så kom våra nyfunna vänner hit :) Det blev ingen galen biltur direkt, men jag fick lite lektioner om hur jag ska bli lite bättre på att sladda med Galanten min och så snurrade vi lite och så där (: Mycket trevligt måste jag säga.
Och jag är på super bra humör just nu och en stor andledning till att jag är de är att jag just insåg att jag är ledig helgen! :D Så vi har börja smida lite planer redan faktiskt haha ;) Så får se då hur de blir i slutändan.
Känner mig väldigt duktig, igår så böt jag sängkläder och diskade. Idag tvättar jag kläder, har dammsugit och ska plocka till lite. Har städat bort julen, ska bara byta gardiner i köket :) Så det ser väldigt fint ut här för en gång skull ;b Hehe.
Nå nu ska jag fortsätta med städningen så de blir klart någon gång. Sen far jag väl och käkar hos mamma och pappa. Och sen får man de vad kvällen bjuder på :) Kanske lite film med tjejerna.
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0