Alright

Dagen började med att jag och Åsa snackade i över en timma om allt och inget :) Sen så for jag och Sandra och tog en fika på Alla tiders, men tyvärr hann vi bara sitta där ca en kvart för att dom stängde kl 4. Så efter de for vi på Sibylla och käkade lite, mycket trevligt måste jag säga :)
Igår drog jag till Tjotti och spelade paintball, fyfan vad kul de var! Bra var jag på att kriga. Tycker jag iaf ;P Men fick några blåa svullna blåmärken, men de var de värt :)
Sen så var ju minnesstunden för Emil igår men det blev inte för mig att fara dit. Tände ljus här hemma istället och tänkte tillbaka på glada minnen :)
Ikväll blir det väl att inte göra så mycket, ta de lugnt och fortsätta kolla How i met your mother kanske om nu ingen ringer och vill hitta på nå. Kanske man till och med tar och tränar lite :)
Nu ska jag kika om de är nå bra på tvn.
Puss /Alex ♥



Man kan inte låta bli att bli på bra humör när man hör den här låten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0