Jag vet..

Jag är jäkla dålig på att skriva, men de händer så mycket men ändå så lite just nu :) Dagar av både glädje och sorg.
Metaltown i gbg blev inte riktigt som jag tänkt mig men System of a down var helt fantastiska live måste jag säga! Och resan i sig var väldigt kul och trevlig :)
Midsommar var jag i Tjotti, skulle vara nykter men då blev man ner dragen i en badtunna med skor och allt på och då var de bara att börja dricka ;) Kul hade vi!
Kirunafestivalen blev definitivt inte som jag tänkt mig.. Hade kul vissa stunder :) Typ när jag tänker tillbaka på när jag ramla av stolen kan jag inget annat än le för sånt händer fan bara i dåliga komedier haha.
Men allt här i världen händer av en orsak?
Sen har man fått semester för ca en vecka sen, blev ett ganska hårt firande första dagen men även de var väldigt kul :)
Annars har man inte hunnit göra så mycket, mest myst massa och bara njutit av att vara ledig.
Tänkte fara ut idag men den här förkyldningen har hållt i sig i över en månad nu så har inte riktigt orken..
Har lite små planer vad man ska hitta på reseten av ledigheten men de får ni höra mer om när de är gjort :)
Nu ska jag börja fara ntill Tjotti för har blivit bjuden på grillat där, så får man se hur de blir ikväll.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0