Måndagmåndag

Idag är man ledig efter att ha jobbat hela helgen :) Vettetusan vad man ska hitta på. Hade behövt ta mig till gymmet men har svårt att hitta orken. Men än är dagen inte slut :) Men strax ska jag ta och dammsuga och diska lite, sen hade jag behövt ringa de där jäkla försäkringsbolaget som ska stå för kostnaderna när den där jävla taxibilen backade in i min bil för de krånglar bara med mig..
Har haft en trevlig helg trots att jag har jobbat. Har varit i Tjotti osv, fått håret färgat och kollat lite fimer :)
Nu till helgen som kommer är man ledig, undra vad man ska hitta på då.. Något roligt hittar man väl på.
Hatar för övrigt alla nya inställningar på facebook :P Fattar inget och blir bara less. Många gånger har jag funderat på att ta bort den, men har inte kommit så långt än. För trots allt är de ett hyffsat bra tidfördriv när man har tråkigt :b
Nu ska jag sätta igång med städningen, sen kika förbi mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0