Vars är du John Blund?

Har suttit och kollat O.C i princip hela kvällen, käkade popcorn gjorde jag också och bra smakade det ;P
Grannen har just dammsugit klart. Jag undrar vem förutom han som får för sig att dammsuga så där två tre på natten oftast när man bor på över någon.. Inte bara de som håller mig vaken, skulderbladet, axeln och nacken har börja krångla igen men den här gången känns det värre. Hade verkligen behövt en massage.. Men de är ju så jäkla dyrt :P
Imorgon måste jag och visa bilen till firman som ska fixa den, så måste göra de innan jobbet. Jag som alltid är så morgonpigg japp.. Menmen, glad är jag som får de fixat och tur att de finns en firma i alla fall här i gällivare som tar emot den.
Nå men nu ska jag leta John Blund och kolla om han kanske har gömt sig under täcket..
Bjuder på en bild när jag hade fint friskt långt hår. Vad fan tänkte jag på när jag vela bli blond igen, någon skulle ha övertalat mig att inte göra de för färgade ju de rött rätt fort igen.. Helt hemskt är de ju inte nu, men lite kortare och en aning mer slitet :/ Menmen...
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0