When nothing goes right, go left

Ända sen ihelg har mitt liv känts lite upp och ner.. Känns inte riktigt bra ännu men bättre. Har i alla fall gjort en stor upptäckt och de är att jag letar efter fel saker, letar efter saker som ska göra mig lycklig istället för att bara vara det.. Man behöver egentligen inte mycket för att vara lycklig och jag tror de är fler än jag som glömmer bort det ibland.
Ont i ryggen har jag också vilket inte är ovanligt. Börja känna mig trött och less och vill bara byta jobb.. Känns som att de inte riktigt är dags för arbetsskador och liknande än :P Menmen arbeta måste man ju.
Nu tänkte jag kolla lite o.c och sen försöka sova. Ska upp och fika med Erika imorgon på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0