Grått

Har svårt med det där som kallas sömn.. Aningen svårt att somna eller vaknar hela tiden. Blå under ögonen, trött på att inte kunna sova ordentligt och har som ingen energi kvar.. Tur att jag har lätt för att skratta och finna glädje i dom små stunderna i min vardag.
Man ska inte låta saker suga livet ur en. Man ska försöka hitta dom där små stunderna som kan lysa upp hela ens dag och flyta med så länge man kan. Även om livet kan vara svårt och tragiska saker händer så ger ändå livet oss en chans att känna lycka, glädje, kärlek osv och det är väl inte så mycket mer man begär eller? Jag tror att om man aldrig har varit olycklig så kan man inte känna lycka och tvärt om. Och med allt dåligt kanske något bra händer?
Det återstår att se.
Strax ska jag kika lite på stan med Linn, kanske kika förbi Lotta på jobbet. Sen får man se vad helgen har att bjuda på. Kanske drar iväg till en stuga med ett par stycken om Joels hjuling hinner bli klar, annars kanske man bara myser här hemma i det dåliga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0