Jävla tjej jävel

Känner mig som en typisk jävla tjej och låter allt som har med känslor styra en, minsta lilla och hela dagen känns förstörd.. Nog för att jag är en sådan person vars känslor har stor betydelse och låter de styra mig även om man inte borde de alla gånger. Grubblar gör jag så fort inget sysselsätter mig..
De som gör mig lite glad nu i alla fall är att min 40" tv har kommit och den är på plats :) Sen så är jag ledig imorgon, så då blir de att fara och käka lunch med Erika och Jocke. Sen kanske ta en fika med Linn och sen återstår de att se vad dagen bjuder på (:
Helgen har varit fin. Gjorde inte så mycket på fredag, följde med och hämta en bil från Kiruna. På lördagen följde jag med till någon stuga i någon by och lördagen och söndagen blev ett enda stort fyrhjulings safari. Kul vare!
Snart är de jobb som står ett tag framöver på schemat, en månad kvar till nästa långledighet..
Sen tänker jag skriva lite mystiskt, vem vare som sa något den här gången? Kanske överanalyserar..
Nu ska jag dra på kiosken och leta efter något ätbart för är rätt hungrig efter att inte ha ätit någon middag :P
på fryhjulings safari
Lite lerig kan man bli när man åker fyrhjuling ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är allt bra söt :)

2011-09-28 @ 15:14:15
Postat av: Alex

Haha tack mystiska du :)

2011-09-29 @ 21:56:41
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mystisk och mystisk, det vet jag inte :)

2011-10-03 @ 23:15:52
Postat av: Alex

Du skriver ju inte precis vem du är :) Och de är inte varje dag man får höra att man är söt

2011-10-05 @ 02:15:50
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, du har en poäng där, får ta och skriva namnet någongång i framtiden :) Det är ju tråkigt, för du är verkligen jättesöt och borde få höra det varje dag :)

2011-10-12 @ 06:40:27
Postat av: Alex

Haha ja du får göra de :) tack vad gullig du är :)

2011-10-13 @ 20:46:18
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är sant :) Fast tänk så blir du jätterädd när jag skriver mitt namn? Jag kanske är världens psykfall :D

2011-10-16 @ 15:45:10
Postat av: Alex

Inte behöver du skriva ditt namn om du inte vill :) Men lite nyfiken är man ju. Psykfall är vi väl alla haha

2011-10-20 @ 23:39:16
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill, men tänker inte göra det ännu :) Ja, kanske vi är, mer eller mindre, typ eller nå :)

2011-11-07 @ 01:15:53
Postat av: Alex

Hehe okej då :) Precis :)

2011-11-08 @ 17:36:25
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0