Why

Varför ska alla ha massa roliga planer till helgen när man själv börjar jobba igen.. Hoppas fan att de är värt att jobba den här helgen för att vara ledig nästa när de är Flottkalaset! Slipper iaf göra av med onödigt mycket pengar när jag jobbar den här helgen :b
Den här månaden kommer man också få hålla i pengarna för de är snävt. Man ska ju hämta ut iphonen, tatuera sig om någon vecka och de är ju inte gratis att festa nästa helg.. Men de ska de nog vara värt :)
Konstiga drömmar har jag haft dom senste nätterna, ibland undrar jag hur min hjärna fungerar. Har dessutom börja grubbla som tusan igen.. Men de hör väl till livet :b
Nu ska jag fortsätta kolla Sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0