Breaking dawn

Då har jag kollat den senaste Twilight filmen och visst var den bra, men hade förväntat mig så mycket mer. Längtar till man får se sista filmen!
Annars känner jag att en ny lägenhet inte hade varit fel, spelar ingen roll om de är i den här stan eller i någon annan känns de som. En etta med sovalkov hade varit awesome!
Lite små slut och trött är man i kropp och själ.. Men imorgon är sista skiftet, sen ledig i fem dagar :) Känns så otroligt jävla skönt. Men frågan är ju vad man ska göra :P Torsdag har jag lite planer, men inga direkt för helgen. Vicky föreslog i alla fall att vi skulle hitta på nå. På måndag vela David att jag kanske skulle följa med till Töre när han ska tatuera sig, så kanske man gör de.
Helst hade jag bara vela fara iväg till ett mysigt med ställe och bara vara..
Nånå dags att sova så man orkar jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0