Dreams come true every day

Mycket kan hända på bara några timmar säger jag då.
För en vecka sen fick jag ett tidigt samtal och jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Men jag fick höra ord som jag väntat på i åtta månader.
"Jag är kär i dig, vill du försöka?"
Vi har gått igenom så mycket du och jag, allt mellan himmel och helvete. Men nu kanske vi kan vara en bättre version av oss.
Man kommer alltid vara rädd på ett eller annat sätt, men något jag lärt mig är att man ska njuta så länge det varar även om det skulle vara för en kort sekund. Älska med hela hjärtat för man vet inte när den chansen kommer igen.
Åtta månader har gått sen vi träffades, en vecka har gått sen vi påbörjade något nytt och jag är lika kär i dig nu som jag var när jag insåg det.

♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0