Längtan efter något bättre

Idag har jag inte hunnit med så mycket annat än jobb och innebandy, trots de känns de som en bra fredag. En sak hade ju kunnat göra den bättre men de var inte ens någon ideé att hoppas..
Sen har jag fått en blåsa på läppen för när jag skrapade grillen på jobbet så var de så klart tvungen att sprätta heta grejer åt alla håll och kanter. Hoppas att den försvinner till imorgon för då blir de bastu, mat och vin hos Erika :) Är så glad att Mia vela byta skift med mig så jag kunde vara med.
Annars så börjar mitt tålamod ta slut, jag måste sluta ta emot så mycket skit som jag gör. Varenda dag längtar jag efter något bättre.. Men ändå är de så svårt att ta steget. Något som kallas hopp gör de svårare än vad det är...
Nå men nog med deep shit, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0