Det nya året

Det nya året började väldigt bra. Men alla som känner mig vet att jag aldrig får vara glad särskilt länge..
Men de är nog självförvållat... Önskar bara att jag skulle ha lite hjärna och inte ta lika mycket skit.
Längtar så sjukt mycket tills jag, Erika, Sanna och Therese åker till Rom. Hade velat vara där längre än 3 dagar men då hade man behövt betydligt mycket mer pengar. Förhoppningvis kan jag koppla bort allt skit där borta och bara ha kul.
Annars så håller jag på att tatuera underarmen :) Den 18 blir jag mest troligt klar, längtar! Så onsdag åker jag och David till Töre och blir gaddade. Kommer nog vara rätt trött eftersom jag måste köra hela vägen vilket är gve-töre-kiruna-gve :P Tur att de finns energidrycker!



En svala, liljor, änglavinge och lite text är de jag har nu vilket ni säkert ser på bilderna :) Nästa gång blir de nog lite fler liljor, någon fjäril och skugga ihop allt. Är väldigt nöjd hittills!

I stare at my reflection in the mirror
Why am i doing this to myself?
Dreaming is believing
It's okay to not be okay
Sometimes it's hard to follow your heart
Tears don't mean you're losing
The more i try the less it's working..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0