Everything sucks

Idag blev de lite krångel på jobbet, Marika blev sjuk så jag hoppa in på ett mellan-skift fast jag hade eftermiddag. Och som vanligt när en blir sjuk så är de kaos för oftast får man inte in någon annan för att vi är så få. Men det värsta är att jag gjort förmiddags, mellans och eftermiddagens sysslor samtidigt som jag har stekt på fem timmar. Så känner mig rätt slut.. De är ju tänkt att jag ska vara ledig i två dagar nu, men få se då.
Annars så suger allt annat också och mitt sug efter snus och godis är stort! Har redan börja fundera vilket som är mest värt att köpa, men ska försöka hålla ut och klara mig utan båda.
Det är så lätt att säga "du kan lita på mig" och de är så lätt att bryta det löftet... Och många missbrukar de. De gör så att saker och ting suger! Uuuuusch!! Jag blir knäpp..
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta deppa... Blir inge innebandy för min del ikväll och kommer säkert inte ha ett skit att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0