Längtar!

Åååh nu längtar jag som fan tills det bär av till Rom! :) Har läst en hel del som sevärdigheterna nu och försökt läsa på lite italeinska haha. På onsdag ska jag och brudarna jag ska med ha ett litet möte om resan, så ska vi planer lite vad vi ska göra där osv :) Nu gäller de att spara! Kunde dock inte låta bli att beställa ett par väldigt snygga solglasögon idag, men dom får jag förhoppningvis användning för där borta.
Läste att medeltempraturen i mars är kring 10+ men man hoppas ju självklart på att de skulle bli lite extra varmt just när vi är där ;) Men jag som älskar att kolla på byggnader lär ju trivas hur som helst!
Idag har jag i princip bara jobbat, hann förbi mamma en sväng innan jag började. De enda jag har gjort sen jag kom hem är att ligga här framför datorn och tvn. Men de får man ju göra efter jobbet :)
För övrigt är jag ledig på onsdag och torsdag och då står "mötet", träning och avkoppling på schemat!
Annars så längtar man ju till Hedmansmässan eller ja nu kanske de heter svensk cartering mässan, för efteråt bjuder dom ju firman på middag på björnfällan vilket oftast innebär öppen bar hehe. Kul vare förra året men i år ska vi ta de lite lugnare ;)
Börja kolla på den här bilden, den är från i sommras när jag vela bli blond igen. Man ser ju att de fortfarande är lite rosa men kan inte låta bli att bli lite sugen på att bli blond igen.. Men jag trivdes ju inte i det då så varför skulle jag göra de nu. Sa ju att jag aldrig skulle bli blond igen :P
Nånå kanske någon gång i framtiden för jag triv jäkla bra i mitt röd/bruna hår :) Lite jobbigt bara när man måste käpa för att hålla de så rött som jag vill ha det.
Nu är de dags att sova så godnatt på er!

Love it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0