Pain

Nygaddad, så är lite svullen och öm.. Bilder får ni se senare! :) Nu är underarmen täckt, funderar redan på att göra hela armen ;) Men först rom och sen kanske fixa till tatueringen jag har mellan skulle bladen. Fin är jag hur som helst!
Ihelg blir de att jobba förmiddag, skönt de för då äre så korta skift förutom imorgon :) Annars vet jag inte riktigt vad de blir att göra. Man får se helt enkelt..
Ikväll blir de bara att ta de lugnt, funderar på att fara och köpa en Ben&Jerrys och kolla lite tv (:
Så mycket mer hade jag inte på hjärtat.
Eller jo, jag vill inte att Åsa ska flytta till stockholm som hon har fått för sig att göra! Hon har även fått för sig att jag ska följa med. Men kan inte riktigt se mig som en stockholms tjej. Av någon anledning skulle jag nog känna mig rätt ensam.. Fast de hade i och för sig varit kul att prova något annat ett tag för man kan ju alltid flytta hem igen :) Men gällivare kommer alltid vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0