Sunday

Igår sov jag alldeles för länge, så kom Joel förbi och vi börja kolla nå serier, sen blev de att kolla lite film med Erika och Alle som också kom förbi. Idag har jag haft mysmorgon, sen så for jag, Erika, Alle och Jocke och åt frukost/lunch på Thai. Sen så blev ju jag väldigt sugen på kaffe, så vi for på Konsum och köpte kaffe och kladdkaka och så for vi till Erika och fikade :) Blev kvar där någon timma och kollade tv och mös med kaninen.
När jag kom hem var jag faktiskt duktig och diskade! Hade behövt plocka till lite och dammsuga också, så ska försöka hitta orken till de.
Ikväll blir det mest troligt att kolla film med Erika och Alle i alla fall. Vi laddade hem några spännande filmer här tidigare :)
Förkylningen vill inte släppa och jag orkar fan inte vara så här förkyld när jag ska jobba nästan hela veckan :b Tror inte det är så trevligt för kunderna heller, men man kan ju inte vara sjuk när man behöver pengar..
Annars så har jag slutat snusa från och med idag :) Imorgon drar jag ner på socker och allt onödigt. Dricker fan nästen en liter läsk per dag :/ Så kommer nog ha lite ont i huvudet och vara lite grinig de kommande dagarna, men de går ju över :) Blir jag helt ur funktion kanske jag flirtar till mig en snus.
Men jag är peppad och hoppas verkligen att jag har nog med självdisciplin! Har ju inte haft de men kanske man har utvecklat det dom senaste dagarna ;P
Nu tänkte jag läsa på lite om Rom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0