DygnettengyD

Har vänt på dygnet.. Så på sätt och vis är de väl tur att man börjar med em på fredag. Börjar få lite av den där känslan av att nå hade jag kunna ha semester lite längre, men samtidigt är de inte så roligt när alla andra jobbar :P
Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat The big bang theory hela morgonen, varit och joggat en timma, varit och sagt hej på jobbet, ätit med min bror och sen har jag kollat The big bang theory hela kvällen :)
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på..
Ibland vill jag flytta härifrån, finns ju inget att göra i den här stan. Men man är väl för feg för att göra det :b
Har funderat på att köpa en gitarr och lära sig de, då har man ju lite sysselsätting ett tag framöver haha. Har ju som vela lära mig de ett tag nu.
Ne om man kanske tar och kollar lite mer tbbt och försöka bli trött så man kan sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0