Kirunafestivalen

Det här varit en bra helg här i Kiruna, inte för att jag han se så många artister (som vanligt) men öltältet levererade haha ;) I fredags hann man i princip bara komma hit, fixa sig, börja dricka och sen var de bara att dra ner till området, så for jag och Patrik på krogen och hann vara där 45 min innan dom stängde. I lördags så blev de förfest hemma hos David och Elina, en aning för mycket att dricka.. Så promenaden ner till området den kvällen var behövlig hehe. Satt mest i öltältet, hann se lite av Europe iaf men man hörde ju mycket av de andra ;) Blev krogen även då. Var som fint att de var gratis att gå in på krogen :)
Är fortfarande kvar här i Kiruna, jag och åsa bara mös igår med en massa gott! Blir att eventuellt att fara hem ikväll eller imorgon på morgonen. Måste ju börja pack inför Rhodos eftersom vi åker på lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0