Rhodos var galet

Då har man hunnit vara hemma i ca fem dagar, Vicky smitta mig med en jäkla förkylning haha :) Först idag börjar jag bli bättre.
Rhodos var helt galet på bra och dåliga sätt! Hade sjukt kul på kvällarna på bargatan, närmare 40 grader varje dag och de var inte svalt på kvällarna. Fast man hade shorts och linne svettades man.
Blev av med min nya iphone kvällen Grabbarna Grus hade Traffic Light festen.. Tur att man har drulleförsäkring på hemförsäkringen, så jag får en ny men självrisken ligger på 1500 kr :b Bättre än att behöva köpa en till orginalpris iaf :) Man får ju skylla sig själv när man tar med sig telefonen.
En vecka räckte bra, men sista kvällen känndes de ändå tråkigt att behöva åka hem.
Igår for jag till Kiruna och hälsar på Åsa :) Funderar på att fara hem idag men de är bara för att jag har så tråkigt nu när hon är på jobbet, hon slutar först vid sju.. Fast kanske väntar till ikväll så man hinner umgås med henne lite mer.
Har lite mer en än vecka kvar av semester, känns sorgligt ;) Fast samtidigt ska de bli skönt att återvända till verkligheten! Man gör inte så mycket på dagarna när alla andra jobbar, sover typ haha.
En bild från Rhodos bilder från Traffic Light festen, jag och Vicky syns där i vimlet.
Jag från en av dom sista kvällarna ute i nattlivet i Rhodos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0