Grubbelgrubbel

Jag förstår inte varför jag måste grubbla så mycket, när de inte ens är över något viktigt.. Jobbigt när man inte kan sova. Gissar att de kommer bli en till sån natt.. Men hann i alla fall komma fram till vad jag ska fortsätta tatuera på armen i natt :) Längtar! Får se då vad jag kommer fram till i natt ;)
Men nu är de dags att sätta fart med träningen på riktigt, inga fler jag orkar inte idag för att jag har jobbat. Nu är de ju faktiskt mindre än en månad kvar tills vi åker ;b Sen vill man hinna bli fin innan sägongen för kjolar, klänningar och shorts kickar igång!
Sen så råka jag klicka hem lite mer saker när jag inte kunde sova och efter jobbet hehe. Bland annat några säsonger av The big bang theory för de var rea på cdon, sen det här från hm:

Har ingen bra sommarjacka som man kan ha på de lite kallare kvällarna förutom min slitna och väldigt gamla skinnjacka, så tror den där blir perfekt! :) Sen har jag en liknade kjol fast i jens men den är felsydd och inte så bekväm, så då blir ju den perfekt ;) Beställde en baddräkt också men ångra mig och tog bort den. Måste ju hejda mig lite i alla fall hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0