I wooork ooout!

Idag har varit en sån otroligt bra dag måste jag säga :)
Först och främst har jag varit ledig, besiktade bilen och dom sa att den är som ny, Erika bjöd på lunch och där kommer de fram en kille som känner henne och jag får en komplimang, fikade med Linn och lilla Emilia och hade väldigt trevligt, tränade med crosstrainern och körde styrka sammanlagt ca en timma, käka hos mamma och pappa och bara tog de lugnt en tag, sen så for jag och Vicky till backhoppan och tränade och så snurra vi lite i min fina bil :)
Nu har jag käkat Keso med lite bär och nötter och duschat, så nu tänkte jag ta och lägga mig i sängen och kolla lite serier och bara ta de lugnt innan jag ska sova. Tror jag kommer sova riktigt gott! Men lär ju ha träningvärk imorgon ;)
Morgondagens schema kommer bestå av ett fysio cross pass med Erika, fara och säga hej hos mamma och pappa med Linn och Emilia, sen ett gympass med Vicky och sen så får man se vad som händer och sker. Känns bra att börja träna så pass mycket, då kanske man håller sig borta från alla onyttigheter också :)
Sen jobbar man resten av veckan.. Men får ha semester i tankarna! Inte så länge kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0