Trött

Är riktigt trött efter att ha kört två tränings pass både igår och idag. For på ett fysio cross pass vid tolv Med Erika, solade efter de och sen så har jag och Vicky varit och tränat nu på kvällen :) Imorgon äre bara att kliva upp halv nio för att fara på gymmet med Erika! Tror jag håller på att bli en träningsnarkoman ;) Men man hittar som orken när man har två stycken som vill ha med mig och träna. Sen sover man så gott när man har tränat hårt och de är väldigt skönt eftersom jag har haft lite problem med sömnen.
Nu är det inte länge kvar tills de är dags att börja rulla mot Luleå, hoppas på planet och landa i Rhodos! ;) Tänker på det typ hela tiden haha. Snart får man börja packa, vilket alltid är en kamp med sig själv om vad som ska får följa med. Fast kul är de ju också.
Nu ska jag ta och bädda ner mig och försöka sova så man orkar upp imorgon, vill inte försova mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0