Korkad

Hur fan kunde jag lura mig själv så och tro på ord som bara var skitsnack.. Jag som försökate intala mig själv att inte ta chansen om jag fick den pga magkänslan, men lik förbannat gjorde jag de.
Tror inte de finns en mer korkad människa än mig! Att jag ens orkar sätta mig i dom här situationerna som gör att jag mår så här dåligt..
Men den största idioten är trots allt inte jag, de är ett som är jävla säkert. Jag är så rädd att förlora min vän, rädd att de här ska förstöra relationen med andra vänner som jag fått på resan hit.
Jag säger ju de om och om igen, jag får aldrig vara glad nå länge. Och om jag inte får börja vara glad snart så vet jag fan inte vars de här kommer sluta.
Jag ser mig själv som en gamal kärring som bor kvar i den här lilla ettan med alla fönster fördragna och så står jag och kikar ut genom en springa haha..
Ne men att fokusera på sin egen lycka är inte det lättaste, inte för mig iaf.. Men som sagt kanske de är så att man fokuserar på fel saker.
Jag tänker inte deppa ihop fast det gör så ont. Det är ju inte första gången man går igenom nå liknande. Plötsligt en dag känns det inte lika mycket, man hittar nå annat att lägga energin på och nya problem kommer nypa en i rumpan.
That´s life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0