skadousch

Är trött som attans men något säger mig att jag inte kommer kunna somna som vanligt.. Och har redan träningsvärk i ryggen från dagens gympass :P Lär nog kännas ännu mer imorgon. Jag hoppas jag orkar mig upp för ett tidigt pass imorgon innan jag ska på stan. Men med tanke på hur jobbigt det var att lika upp idag bara så tvivlar jag starkt på det..
Annars så tror många är "olyckliga" för att man fokuserar på det negativa, vilket jag är expert på. Man kanske skulle försöka ändra på de och sluta grubbla så mycket så kanske man mitt i allt bara hade varit otroligt lycklig. Men människan funkar nog inte så..
Sen så här mitt i allt tänker jag nog genomföra Erikas idé om att öppna ett sparkonto som man inte kan ta pengar ifrån och sen fara på en jäkla härlig utomlandsresa :) Hade som varit härligt!
Nånå, nu ska jag dra täcket över huvudet och vänta på John Blud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0