Snabba cach

Såg just att snabba cach 2 har kommit ut, hur fan har jag kunna missa det?! Måste ju bara sen den. Kanske någon vänlig själ fixa den åt mig :) Joel Kinnaman är ju bara sååå het! Hehe. Och en för jävla bra skådis för den delen :)
Jag fattar inte riktigt att jag ska åka på söndag.. Har aldrig resfeber nu för tiden. Man har som väntat så länge så man inte tänkt på att dagarna har gått :) Ska nog börja packa lite smått strax.
Annars är mitt liv upp och ner som vanligt och jag vet varken in eller ut. Enda stunden är jag glad, andra ledsen, tredje har man en nervös känsla och i fjärde är man bara så leeeeeeeeeeess, osv osv.. Ni fattar kanske nu eller ska jag gnälla lite till? Haha ;)
Sen så är man jävligt sugen på att tatuera sig! Vill bara hitta rätt motiv och text (: Hittat rätt fräna bilder som man hade kuna leka lite med. Ska jobba på en idé och sen prata lite med Eva så får hon rita upp nå snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0