Giron

När jag och Emelie kom hem från Kiruna dröjde det inte många timmar innan jag for tillbaka dit, kom hem först idag :) Det har varit mycket trevligt måste jag säga! Farligt trevligt, hade till och med lite ångest över att komma hem.. Nästan bättre att fara iväg någon dag och sakna gällivare än att inte ens vilja komma tillbaka :P
Annars så har jag inte gjort ett skit idag mer än att skjutsa Potti, Asse, Davve och Johan en sväng. Blev iofs en rätt lång sväng eftersom dom först skulle till krogen, typ ingen kom in och då skulle dom till en fest men ångra sig och så fick jag köra dom till Tjotti :b
Imorgon vet jag inte riktigt vad de blir. Blev lite prat om att fara till Tjotti och grilla så får se då :)
Nu ska jag ta och försöka sova här i min ensamhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0