He he

Har beställt lite kläder till resan till Rhodos fast jag borde hålla i pengarna lite hehe..
Blev 2 bikinisar och 3 klänningar, men klänningarna behöver jag betala först i slutet av juni så ;P
Den andra bikinisen hittade jag ingen bild på och de roliga är att nu kommer jag inte ens ihåg hur den ser ut haha. Svart var den iaf och så passar den bra till bikiniunderdelen av den bikinisen jag fick av Erika :) För den överdelen är gränsen till liten men trosan satt jätte fint.
Annars så ska jag mest troligt delta i Fitness fighten för jag måste komma i form och man har ju sett vilka resultat man får av att delta. Är ju bara de att de kostar ca 500 kr men de är de nog värt!
Nu ska jag ta och försöka sova, jobbar resten av veckan och de är repstopp i LKAB och då brukar de vara stressigt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0