Kiruna

I måndags efter jobbet for jag till Åsa som nu har flyttat till Kiruna för att jobba lite. Vi drack lite vin och så for vi på krogen, mycket trevligt fast vi kände oss lite vilsna :) Efter mycket lite sömn var jag inte så peppad på att jobba. Köpte med mig en monster till jobbet så jag skulle piggna till men de skulle jag inte ha gjort..
Mådde dåligt på jobbet i måndags, då drack jag en redbull på jobbet, på krogen drack jag en redbull vodka och sen då igår en monster på jobbet. Började må skit dåligt. När jag for hem tidigare från jobbet börja jag fundera vad fan som kunde göra att jag mådde så dåligt för bakis var jag inte. Så kollade upp vad energidrycker kan ha för verkan på en och mycket riktigt, illamående, hjärtklappning osv. Slutar med dessa energidrycker nu!
Men nu är jag ledig i sju hela dagar! :) Men ska försöka ta på mig något extra skift. För blev lurad här för någon dag sen att prova på kosttillskott för ett skit bra pris på internet, meeeen då upptäckte jag igår kväll att jag blivit bunden till ett avtal vars jag måste köpa mer vilket kommer kosta mig en stor slant.. Fyfan vad jag känner mig korkad! Läste vidare och de är många som blivit lurade.. FAN också!!
Nu ska jag i alla fall med Emelie till Kiruna en sväng och kolla lite i butikerna som vi inte har här i Gällivare :) Inte för att de blir så mycket shopping för min del... Men ska bli trevligt hur som helst.
Längtar tills jag för köpa min fina bil! :) Är inte långt borta nu eftersom jag fick lånet. Skrutt Opeln lär inte rulla länge till :b Den låter konstigt och har sig. Men de är ju en mycket gammal bil så.
Nånå nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0