Rhodos

Den 7 juli drar jag och Vicky till Rhodos. Gissa om jag längtar! Sola, dricka cocktails och bara njuta en hel vecka ;)
Då är de ju bara det där med pengar.. Kommer inte bli kul att försöka överleva hela juni när allt ska betalas den kommande lönen :/ Men de är det nog värt! Får jobba på som tusan.
Så nu är de bara att sätta igång med hårdträningen! Vill inte känna mig som en säl när jag ligger på stranden ;) Jag och Vicky var på gymmet idag, men det blev lite för mycket skratt- Så imorgon tar vi en långpromenad om vädret tillåter :)
Nu är det nog bäst om jag tar och försöker sova lite. Ska jobba förmiddag hela helgen.. Men de har sina fördelar det med :) De är ju korta skift på lör och sön. Så då kanske man hinner med lite roligheter också om man inte är för trött.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0