sunglasses

Igår så satt jag mig på min älsklings solglassögon.. Smart som jag var la jag dom på sätet i bilen och sen när jag hoppade in igen så hade jag ju inte en tanke på de :b Jävligt irriterande för dom var inte alls gammla. Så nu funderar jag på att beställa hem dom här
De var såna svarta jag hade, så tänkte att vita hade ju kunna vara trevliga :) Gillar ju modellen och att köpa exakt såna jag hade är ju lite tråkigt på nå vis. Och dom är ju betydligt billigare nu än när jag köpte dom! Men väntar nog till slutet av månaden innan jag beställer nå mer grejer :P
Sen så hade jag vela göra nå med mitt hår men jag vet inte vad. En ny färg kanske fast jag trivs ju väldigt bra i rött. Men de vill ju som bara rinna ur mitt slitna hår.. Och vill inte ha någon tråkig färg, blond tänker jag då inte prova få igen. Tog ju sån jävla tid och mitt hår hade nog inte klarat av de. Har inte riktigt repat sig än från förra sommaren (: Får nog fundera på de där ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0